onsdag 27. mai 2009

tycker jag låter bra

I dag fikk jeg vite at skoleåret mitt på IB er godkjent som et år i utlandet, altså alle fagene blir godkjent uten karakter og det har ingenting å si for studiepoeng osv. Jeg bare slipper å bekymre meg for karakterer nå, og det er innmari deilig! Det er litt fint, finner aldri motivasjonen til å jobbe bra med karakterer. Så nå kan jeg fokusere litt mindre på skolestress, men at jeg skal faktisk lære litt. Hørtes teit ut, men fornuftig ut i mine øre.

Yeah, og nå sitter jeg med bena på bordet, brukt en masse penger på detox te. Den skal visst rense kroppen,bla bla. Merker ingening, må ikke tisse en gang. Er ikke det meningen liksom, at man renser kroppen og bare tisser i et sett? Oh well. Jeg lever et så jævlig interessant liv!! Haha, bodd på leiligheten alene siden lørdag. Does something to you I tell you.

Forøvrig hører jeg det blir megadigg helg med sol og høye temperaturer. Seeya Kongsberg, hello Oslofjorden!!

Ingen kommentarer: