tirsdag 26. mai 2009

Oh my, ACDC på P3 med countryversjon av Highway To Hell.. I think. Lættisfnættis sier nå bare jeg da. Min tid nå er stressende, full av skole, eksamen og jobb. I tillegg skal jeg danse (noe jeg digger vel og merk!) også skal jeg være leder på leir for CISV unger. Også skal jeg og Eirin stikke på hytten hennes i Arendal for båt og kos. Jeg bare ser på alle skolebøkene mine, himler med øynene og tenker "HEIAHEIAHEIA!!". Men, på mobilen min står det med store bokstaver på bakgrunnsbilde mitt: SNART FERIE! Og det gjør meg glad, snart ferie og vekke fra dette stedet jeg har stusset over i lang tid hvorfor jeg flyttet til!? Jeg har også havnet i nabokrangel, har aldri opplevd nabokrangel med hjemme hos mamma og pappa. Men,her fordi jeg tar en snarvei til bussen som betyr at jeg går gjennom hagen vår, og ned noen steiner som er utenfor huset vårt så bråbremser naboen mens jeg går forbi, tuter og skriker mens han nesten får bilen bak ham til å kræsje. Han skriker "DU,IKKE GÅ DER!!!" Jeg snur meg, spør ham hvorfor ikke på en høflig måte. Han skriker "DU IKKE GÅ DER!!!" Jeg sier okey, og går omveien rundt for å unngå dødsulykker i trafikken her på Gamlegrendåsen. Når jeg ser denne ruta mi (snarveien) kan jeg virkelig ikke skjønne hvorfor han gale mannen skulle klikke, vi går ikke gjennom hans eiendom i det hele tatt. Men, noen mennesker er vel bare rare. Tror jeg tar meg en tur til ham etterpå, for en hyggelig naboprat. Litt Bree fra frustrerte fruer, bare uten hjemmelaget kaker. Unless, we have poison? hmm..

Neida, ACDC er bra ass. Haha, digger texas dialekt altså <3<3. Og,jeg var i avisen i helgen. Nettavisen for lokalavisen i Kongsberg, fikk bilde fjernet med en gang for å si det sånn. På byen bilder er ikke like morsomt hvis man "slår ut håret" som det sto så fint under. Takk Kjetil Kolseth! Var i bursdag til Eirin, og det var skoj!

Jeg skal slå meg løs med TOK essay nå, so good bye suckers!!

Ingen kommentarer: