mandag 11. mai 2009



Good day menneskjar. Min kropp verker, nesa renner og jeg smører som bare faderrullantullanhei med migrene deoen min. Yes, en sånn deo/lypsil lignende ting som man smører på pannen for å ta vekk hodepine/migrene. Funker helt greit på meg, gjør at jeg slipper piller i hvertfall. Og hva er det? Jo,det er bra!
Jeg sov frivillig over på leiligheten natt til søndag, på Kongsberg. Yes,yes. Jeg var til og med på fest her i Kongsberg, meget hyggelig altså. "Åja,du er hun redheaden fra IB!" Folk er hyggelige da :) Var en full kar som visste hva bloggen min var da, og det er jo hygge at folk vet bloggen.. hoho. Nå skriver jeg i mørket for jeg gidder ikke bytte ledning til lampen, derfor sitter jeg her og myser. Mysing er fint,skaper stemning liksom! Jeg har trent også, energy aerobics ftw. Heftig melkesyre opp i tommeltottenvondt, men deilig etterpå. Så kan jeg spise smilen og melkesjokoladen min med halvveis god samvittighet. Halvveis.. Forøvrig er livet bra,gutter er til å ikke skjønne seg på,sjokolade er godt,lekser er mye,borte er bra,men hjemme er best. Ha en fin uke, i morgen må jeg jobbe. Og vi elsker å jobbe når livet er stress fra før. Yes,yes!

Ingen kommentarer: