torsdag 28. mai 2009

st.hallvisss

Halleluja, jeg har fått bekreftet at jeg har plass på St.Hallvard for 3.klasset året 09/10. Yes, da blir jeg st.hallvis russ '10!! Hoho, jeg er kjempelykkelig nå. Pauseåret fra livet hjemme er snart over. I dag har jeg virkelig levd livet mitt som jeg gjorde før (nesten). Dro på dansing i dag og rett hjem til å lage mat til meg og lillebror. Just like old days, med pappa sint fordi han ikke skjønte den nye britiske krimserien på NRK, gira lillesøster som er stolt fordi hun øver fairytale på fiolin, en lillebror som er bekymret for hans øyebrynhår begynner å bli grå (de gjør ikke det) og mamma som stresser med fotballaget hun er oppmann for. Haha, alle de tingene jeg hatet i fjor som gjorde at jeg bare måtte litt vekk, men jeg er glad i den familien min. Og håper virkelig de jubler LITT for at jeg vender hjem igjen.

Bedtime now, jeg må opp tidlig. Hurra for pinsehelg om litt over 14 timer! Hurra for plass på St.Hallvard og hurra for blakke meg!

Ingen kommentarer: