torsdag 21. mai 2009

fanthomas


Fri er diggggg. Jeg har hatt en fin dag med å stå opp klokken TOLV. Åh,deilig. Frokost på verandaen, sov i bikini på en madrasse i solen og dro på lang løpetur rundt Tranby og inne i skogen opp høgdabakkene. Det var tungt, men utrolig deilig også begynner jeg å sakte, men gradvis å bli kvitt min store skrekk for å være alene i skogen. Har sittet med en biologirapport som fortsatt ikke er ferdig, og skrevet en spansk tekst om en reise til Paris. Ble ikke så mye lekser på meg som læreren ville, men pytt pytt! Jeg føler jeg har fått gjort mye i dag.. I går var jeg hos Fridamin, og det var fint for jeg er så veldig glad i den jenta og nå hadde jeg ikke sett hun siden mars. I blame it on Kongsberg. Det skjer mye, men samtidig lite i livet mitt nå. I morgen skal jeg til O-town og spise ute med folk. Og nå verker bena mine og sier god natt til resten av kroppen, så god natt. Håper dere får en fin helg, i motsetning til meg som må jobbe. Neida, jobb=penger. WOHO!

Og hvis du vil se meg som fjortis med regulering. Værsågod, bare hyggelig!

1 kommentar:

Solveig sa...

Sammenligner du deg selv med fanthomas? :) hoho