mandag 4. mai 2009

hejhallå

Nå er jeg halvveis her og halvveis der. Kjempe trøtt! Det har vært en så innmari fin 1.mai helg,så fin at jeg endte opp syk i går. Men,nå er bare hodepinen kvar. Jeg startet den fine 1.mai helgen med jobbing, arbeidsnarkomane meg sa opp og har nå 2 måneder igjen på Bakeriet Union. Yay! Det er kjempe deilig å tenke på, enda morsommere er det å tenke på at 20.juli er den siste lønningsdagen. Hjelp,jeg trenger ny jobb! Anywhoo.
Natt til 1.mai er man jo true norwegian teen og stikker ut for å feire.. selv om vi kanskje ikke helt hva vi feirer så, ja neida. Endte opp hos søte Victoria som hadde huset fullt av .. St.Hallvard mennesker! Jeg storkoste meg, og hadde med meg VeggliMari som sjarmerte alle. En fin natt, kom hjem sent og satt med lillebror som også hadde vært ute og pratet med mamma som vi alltid må gjøre når vi kommer sent hjem om kvelden. Han, fornuftig og edru.. meg, njet. Dagen derpå vinket jeg vekk familien som under tvang av mamma skulle ut å se verden, Vestlandet med andre ord. Vi har ertet mamma for hennes påfunn i flere uker nå, men pappa sa vi bare skulle smile og si "kult!". Er ikke helt likt mamma å ville reise på tur rundt i Norge you see. So I waved goodbye to my family, turned around and halleluja alene hjemme! Daffa hjemme, og på kvelden hadde besøk fra kjæresøte venner. Eirin kom til og med helt fra Kongbserg og overnattet hos meg. Halleluja,jeg slapp å sove alene. (Jeg hater å sove alene i et tomt hus!) Grillkveld ble til tacokveld etter Kristina tok en titt på grillen og tenkte "Scheize,nich grilling på einen stunden!" Så satt vi ute og spiste naminam mexican food og CHchilla. Dagen efter jobbet jeg, not so chill men helt greit :) Og så var det CHchill hos Ingeborg som også var alene hjemme. Så en skummel film, endte opp med 5 stk. pissredde ungdommer som sov i en litenstor dobbeltseng. Meget koselig altså.. Hoho, nattinatti denne jenta skal et step closer to bed. Lekser så nightynightynightnight.

1 kommentar:

eirinsurr sa...

hahah, leste eirin og trodde nesten du fant opp vennetreff jeg nå.. trist.