tirsdag 5. mai 2009

Hurra for to'do lists, som jeg har så alt for mange av. Vil du høre ukens to'do list? Åhåhåå, gled deg...
- jobbe
- biologilekse
- TOK lesing
- outline for english fremføring
- norwegian tutoring at KIS
- les ferdig akt 1 i Gengangere
- styrketrening på life
- kondistrening på life
- treffe folk (big maybe)
- matteinnlevering
- spansk muntlig øving
- dansing til helgen?
- se på flybilleter til Ecuador
- historielekser

Hejhejhallåååå, jeg er en busy jente aka NERD. nøff nøff, nå skal jeg nerde biologi videre (jeg er frivillig igjen på skolen for å jobbe med lekser) og så skal jeg work it work it på mitt bakeri.. goochigoochigooo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ikke lite! Lyk til med alt. Nå skal jeg gjøre matte, og det er egentlig det eneste jeg har å gjøre resten av uken. Takket være deg føler jeg med heldig.

Juvik sa...

SV: Hihi, ellers takk, men har faktisk boblebad selv :D

Sigrid. sa...

Lykke til! :-D J