søndag 17. mai 2009



Jeg liker 17 mai! Det er en av de fineste dagene i året, og i dag har vært knall. Bortsett fra slitsom jobbing, har dagen vært super. I går vant Norge Eurovision, og jeg er så glad for det! Jeg pleier som oftest aldri å heie på Norge i Eurovision, men Alexander Rybak er bare så fantastisk god, fjern, fin og fantastisk at han bare måtte ligge på førsteplassen under hele avstemningen. Fy faen, jeg var nervøs. Vi satt en vennegjeng og fulgte med, en litt anspent Kristina som hysjet på alle og venner som bare lo av meg. Men, Alexander vant og det er så fantastisk gøy! Nå skal jeg rulle videre rundt som den stolte nordmann/jenten jeg er i dag. Fikk med meg barnetoget på Tranby i dag, og det var fint. Møtte Tranbyfolk jeg ikke har sett på en stund, gamlelærere, naboer og folk du bare kjenner. Jeg har manglet en sølje fra bunaen min, det er pyttelitt flaut syntes jeg. Hoho, men nå skal jeg spise dagens første is! Yes, jeg er en dårlig 17 mai unge..

2 kommentarer:

Solveig sa...

Gratulerer med dagen til deg og! Håper du har hatt det fint selvom du jobbet! ;) Virket jo sånn fra dette innlegget.

Mari sa...

Koselig 17. mai :)

Bra det var fler enn meg som hadde feil på bunaden. Jeg tok den på litt for kjapt, og fant ut når toget var slutt at jeg hadde forkledet vrangt. Haha, kult.