torsdag 14. mai 2009

bestissfun og sånn

Er det ikke rart hvordan man ender opp med å gjøre akkurat det man ikke skulle gjøre? Jeg har trent,spist, snakket med min kjære bestiss Ingeborg på telefonen i 1 og en halv time, jeg har loket på forskjellige blogger, chilla med facebook, spist kyllingsuppe, lastet opp gossip girl og nå sitter jeg og snakker med briten Tom på msn. Jeg har støvsugd da, og tatt litt søppel. Tatt en del oppvask også. Du skjønner, vi har oppvaskmaskin. Vi bare gidder ikke lære oss den. Det er litt deilig å kunne ta oppvasken for hånd, synes nå jeg. Jeg har liksom aldri hatt noe i mot å ta oppvasken, jeg tror man kan takke den dumme oppvaskmaskinen vår for at jeg blogger. (eller ikke?hehe) Merkelig er det, men jeg får liksom klarert hode mitt litt når jeg står med oppvasken. Ganske greit, oppvask=Kristinaterapi.

Oi,hei. Jeg glemte at jeg blogget. Ja,jeg er en fjern jente. Så fjern at jeg greier å selge pappkaker på jobben. Mhm, nå snakker jeg med min bestiss Ingeborg på sånn videosamtale på msn. Ingeborg liker puslespill, nå pusler hun brudeferden i Hardanger. Jeg ser på spanskbøkene mine, ser litt på paradise og koser meg med å unngå de tingene jeg bør gjøre. Nå fikk Ingeborg en melding, og jeg leker barnetvdameinteressert. Hihihihih, internt ASSSSSSSSSS. Nå er Kevin og Karita sure på hverandre, Mats er sinna på Benedikte. Uffåuff,hvordan skal det gå. Ja,greit Petter og Benedikte vinner. Jeg vet det! Men, har man ikke tv så har man ikke tv. Nå synger jeg opra for Ingeborg til puslespillingen hennes. Aw, min IngaPlinga!

Ingen kommentarer: