søndag 29. mars 2009

kræsjbang. You suck!

Jeg kommer aldri til å få førerkortet.
Første gangen jeg øvelseskjørte endte bilen opp på verksted, og det endte med at vi solgte den og kjøpte en ny bil. Andre gangen gikk det ganske greit, men holdt meg til parkeringsplassstadiet. Der er jeg enda. Tredje gangen, idag. Joda,det endte med en stor krangel med pappa. Han ble kjempe oppgitt over kjøringen min, og til slutt kjeftet han såpass at jeg skrek tilbake. "Men,Kristina!Sånn er det i trafikken bare. Kom igjen nå da, clutch saaaakte ut mens du gasser. Nei,nei! Faen,clutch brems NÅ!!Helvete,nei dette går ikke." Min tålmodige pappa ga opp på meg, vi kjørte hjem i full krangel og nå må jeg innse at jeg virkelig SUGER til å kjøre bil.

Flaut.

6 kommentarer:

Vilde sa...

Øvelse gjør mester ;)
Ingen er gode til noe med en gang, men alle kan lære. Og jeg har tro på deg, også som personen bak rattet. (Kanskje ikke akkurat nå, men en gang i fremtiden!)

Mari sa...

Oi.

Plutselig følt jeg med flink! Takk.

Karoline sa...

Jeg synes ikke at du var så ille jeg Kristina;) men som Vilde sier, øvelse gjør mester :D

rødtoppen sa...

takk karoline.. og TUSEN takk Mari!! ^^

eirinsurr sa...

hahahahaha! kristina da! men altså, det heter glede seg som en HEST! det gjør jeg hvertfall:D

Anniken sa...

Helt enig, du kan ikke være mester etter den tredje gangen! Jeg var også veldig veldig dårlig i starten, men jeg har fått lappen:D Jeg vet du kommer til å klare det!:D