søndag 22. mars 2009

Ecuador!


For en slapp helg. Jeg jobber, drar hjem og sovner. I går var planen; jobb,hjem å gjøre lekser,rydde rommet,finne ut en masse om Jack the ripper (jeg skal skrive Extended essay om han, hoho), lage middag til mine søsken og så stikke til Ingeborg. Neida, jeg jobbet, kom hjem og sluknet. Fikk dratt meg selv på kjøkkenet og lagd litt hjemmelaget pizza, men så bar det rett til sofaen hvor jeg fikk med meg litt TV og så sovnet. Deeeeeeeeeeeeeeeilig. kremt kremt. Jeg skal jobbe om to timer nå, deilig å tjene litt penger da! ;)
Men,til noe mer interessant enn "åh,jeg bare sooover". På Fredag fikk jeg et koselig brev i posten, JEG SKAL TIL ECUADOR!! Haha, jeg hadde søkt seminarleir med CISV for en stund siden, men kom på 2.plass på venteliste så jeg hadde egentlig gitt opp den tanken om at det ble noe CISV på meg til sommeren. Men,neida! Til min store forbauselse skal jeg være 3 uker i Ecuador til sommeren. Med folk fra andre deler av verden. Jeg vet ingenting om hva som skjer helt enda, MEN jeg gleder meg kjempe mye!
Hoho, nei frokost nå. Ha en fin Søndag allihopa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

heldig!:) me gusta:D

rødtoppen sa...

åh du er meg en søt en da din lille spanjol!

Unknown sa...

you can see sao paulo in the map! =D