onsdag 1. april 2009

påske kvirrevitt!

Er det ikke det ene,så er det det andre. Vi på IB sliter litt, det er så mye lekser,prøver,innleveringer og yes you name it! Denne uken har vært stress for alle sammen. Matteprøver,biologiprøver,history essay, økonomi innleveringer, individual orals, written task, to bøker som skulle vært ferdig lest,hisorielekser, labrapporter. Joda, en ganske busy 6-jenters klasse. Det ender jo da med at alt blir veldig halvveis gjort, noe glemt og noe prioritert over andre ting. Det er mye på IB,vi visste jo det. Men,jeg har planer om å fly away to New York med Eirin. Vi skal selge kokosis og bli rike på det. Gleder meg!

Anywho,i overimorgen starter den etterlengtede påskeferien! Jeg er SÅ klar, og knasker allerede på kvikklunsj og nyter solen i ny og ne. Det skal bli deilig med ferie allihopa! Dagen etter i morgen altså! Da sitter i hvertfall jeg på toget på vei til fjellet. Åhh,det blir deilig!

Hva skal du i påsken?

3 kommentarer:

Arma sa...

jeg skal være med alle som er hemma. altså....hjemme.

Jane Doe sa...

denne påsken leser jeg til eksamner. det kommer til å bli gøy :D

Eirin sa...

Eller så kan vi bare spise all isen selv... Også må vi seff til sydlige strøk for å plukke de beste kokosnøttene da. Også kan vi bruke de som isskåler.
Dette blir bra, og ja, jeg har fortsatt litt feberfantasier tror jeg. ehe. God påske! <3