onsdag 4. mars 2009

harry


Ja,en uke .. en uke og én dag siden jeg blogget sist. Host host,kremt kremt.. raap?
Anywho, vinterferien var deilig. Vinterferie er bra saker, skulle bare vært 2 uker.Eller 3, bare ikke 1. Men,ja. Det var dagens mening.

Men,i går var jeg på White Lies! Jätte braaaaa! Var ikke hjemme før nærmere 3 og måtte stå opp 3 timer senere, men pyttsann! Det var helt fantastisk og så sinnsykt gøy, og helvetes bra musikk! Og,vokalisten Harry.. Harry, kjempe fin.. jeg sto rett foran ham hele tiden og han så aldri min retning,men sukksann.. it's like Eirin said "they're blended by the light" og det er nok sant det altså. White Lies er best, jeg kjøpte t-skjorte også.. den er snajs, også møtte jeg en AUF'er som fikk meg aktiv i AUF, eller ja skal få meg aktiv. Heia AUF :) Og vi møtte en internasjonal.. dude? Vent litt, han var halvt østerrisk og halvt italiensk men hadde bodd i Brasil i hele sitt liv (at least most of his life) og nå gikk han på Norges Handelshøyskole i Bergen, og var på visit i Oslo. Og sånn btw, hadde han bodd i USA,Australia og Tyskland også. ++ Jeg ble helt fascinert jeg. Og et bra sjekketriks apparently (ikke brukt med vilje!!) skryt på deg at du kan forstå svensk "so you can speak Swedish too?" og apparently er det veldig bra da. . hoho. Men,jeg var som sagt ikke hjemme før 3 og sleit med å sovne. Eg er trøøtt!! Men,vi blogger litt til. Kristina skal ut av sofaen og bli aktiv. AUF og CISV ftw, og Røde Kors Ungdom. Dette blir brææ.. Også har jeg et lite mini prosjekt med klassen. woot woot, heia heia. Neste uke reiser jeg til Paris! Da skal jeg spise pannekaker, henge på café og gjøre alt for å ikke se ut som turist i storbyen. Buut,I will! Jeg har lonely planet og alt, men jeg gleder meg. Og, hva syns dere om å smile og si hei til fremmede man går forbi?

Ingen kommentarer: