tirsdag 10. mars 2009

Hjemme igjen på Tranby, handlet gaver med mamma og søss og nå sitter jeg med Will and Grace. A gay guy and redhead living together, it's fantastic!! Anywhooo, jeg og roomie Mercy trente på Life i går. Først en 20 minutters løping på tredemølle og så 1 time energy aerobics. Fy faen vi var slitne! Men,det var deilig. Rett hjem å lage bakt potet."Jaaaa,kjempe fort å lage og dritenkelt." Joa,men 1 time i ovnen var kanskje litt drøyt.. Interesting.

Og nå til litt viktigere saker..

Jeg er egentlig samfunnsengasjert, men etter IB har jeg blitt liiiite engasjert. Skolen sliter meg ut, og hybellivet gjør en skikkelig busy med huslige ting og du bare blir stuck! Så nå skal jeg ta meg sammen, nyheter må leses og denne bloggen skal bli mindre svada og mer politikk,religion og sånn. Jeg mener det!

Men,først la meg reise til Paris og bli et bedre menneske! Nå som denne jenta er singel er jeg vel "fri som en fågel". Nei,uff ikke enda. Det er for rart,rett og slett. Man roter ikke med en ny en, 1 uke etter man har vært sammen med en i nesten 1 år? Alle sier, "nei herregud, det er skikkelig respektløst." Men,jeg vet ikke jeg. For min del så tror jeg det er viktig å vente litt,jeg har jo bare vært singel i 1 uke.. Oh well, Næhwhatever.. Hoho, i morgen på denne tiden er jeg up in the air og synger "See yooouuu suckers!!" sammen med Susanne. Og Mandag er det back to school og masse å ta igjen. Jeg må innrømme at jeg ikke har gledet meg fullt og helt til denne Paris turen med tanke på all fraværet. Uff, men jeg lever for å leve livet står det i 10.klasse årsboken. Så, da lever jeg livet.

So,Paris next. I'll be back stronger and all that shit. Singellivet er vel ikke så ille, er det vel? :)

I mellomtiden, nyt litt bilder av mine fantastiske venner. De er fine, og den siste tiden har jeg funnet ut at de er jo jævlig gode! Uten dem vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Jeg er så sinnsykt glad i dere!



Ingen kommentarer: