mandag 16. mars 2009

Jeg får ikke til å gjøre lekser. Ingenting. Sitter med et essay som skulle vært ferdig Fredag. Er det ferdig? Nei! Jeg begynte på Mandag, men sitter nå enda en uke etterpå og SLITER. Virkelig, jeg sliter. Jeg er så lei av IB, jeg er så lei av liten klasse på 6 hvor alle sitter og bare er redd for læreren i de timene vi faktisk kan ha litt diskusjon. Jeg er LEI av å gå på en skole hvor alle ser på deg med fremmedfrykt, jeg er LEI av å prøve å bli kjent med nye folk. Jeg er lei av livet på hybel, lei av å lage mat selv.Jeg savner huset mitt, familien min, vennene mine.. LIVET MITT. Jeg er så lei som det går an å bli. Jeg vil hjem, jeg vil komme tilbake til det livet hvor jeg gjorde det bra på skolen. Hvor jeg hadde et liv ved siden av, hvor jeg ikke jobbet for harde livet og bare fikk dårlige resultater. Jeg vil danse igjen.
3 uker til påske, 14 uker til sommer. St.Hallvard til høsten. (håper vi på! er ikke helt sikkert enda).
Men,jeg er blid. Jeg har det jo bra, sånn egentlig. Nei,back to lekser. Funfun!

2 kommentarer:

Anonym sa...

SJÆÆÆL!

Anonym sa...

Lekser er toppen!