lørdag 14. mars 2009

I♥PARIS



Paris! ooh la la.
Susanne og jeg skulle lage liste over det vi opplevde,gjorde.. det glemte vi. Men,jeg skriver den her. Vi har fått gjort MYE! sett MYE, opplevd MYE og ja, vi har hatt det skikkelig fint!

- bodd hos en fransk familie
- bodd i en fin,gammel leilighet i de fine strøk i Paris
- vært på toppen av Eiffeltårnet
- spist pannekaker med nutella på café
- attended messe i Notré Dame
- festet på fransk utested med french people
- shoppet! (ofc)
- vandret langs Champs Elyssé
- drukket rødvin på fransk café
- danset til Beggin av Madcon på fransk utested
- tatt metroen

Vet du hva? Vi har egentlig gjort veldig mye. Jeg kan legge til et bilde eller 2 også. Susanne har resten av bildene. De kule bildene altså. Men,jeg har noen jeg også så værsågod.. hoho

1 kommentar:

Anonym sa...

I think I <3 Paris too, ut ifra dine beskrivelser. Akk, joiner deg gjerne hjernemasse neste gang!

:D