lørdag 28. mars 2009

ulysses

Jeg har blitt morgenfugl. Yes,I have! Neida,altså egentlig ikke. Men,jeg står opp tidligere enn vanlig, og det er jo .. bra? Interesting start, men dagen i dag har vært fin! Den er det fortsatt. Jeg våknet av mobilen min som mottok en slik en sms, jeg fikk ikke sove så jeg sto opp og rakk frokost med resten av familien. Fæntastisk. Resten av tiden har jeg bare sittet ute på verandaen, i smeltet snø med franz ferdinand på full guffe. Yes,I will get urinveisinfeksjon. Men,jeg fikk fregner! Så da gårre' greit liksom.
Jeg har drukket masse te, fant en deilig grønn te i skapet. "Pappa,pappa! Jeg fant en kjempe god te i skapet vårt! Den visste jeg ikke at vi hadde."
- Hm, å den ja! Stemmer,den kjøpte jeg og mamma når vi var i Kina.
Altså 20 år siden. Naminam. Men,te går vel ikke ut på dato?
Om en uke er det påskeferie, og jeg gleder meg som et esel! Jeg skal kjøre tog til langtvekkistan og være på fjellet med CISV people. Mmmm,jeg gleder meg. Også har jeg begynt å planlegge Ecuador litt sånn for meg selv.
Men,åh! For dere som har hørt om UWC, United World College. Jeg søkte det i fjor, ble rejected at once. Fikk svært stempel på søknaden min med "rejected" eller noe sånt. Stort nederlag for meg. MEN, min kjære Voldavenninne Susanne kom med i år! Hun skal flytte til Costa Rica til høsten, heldiggriiiis. Og,Vilde min kjære kjenthelelivemittmenikkekjenthelelivethennes venninne kom også med, i Fjaler. Very nice high five.

Nei,nå skal jeg regne matte med pappa.

3 kommentarer:

Vilde sa...

Liker omtalelsen av forholdet vårt ;)
Og jeg burde også gå å gjøre matte (prøve i morgen), men det gidder jeg ikke.. Nå skal jeg lese bloggen din, og så skal jeg skrive på min :)

Vilde sa...

Forresten en ting.. Den er feil.. "kjenthelelivemittmenikkekjenthelelivethennes"
Skal være omvendt når du sier det, dette er riktig hvis jeg sier det..

Jane Doe sa...

Jeg elsker den sangen, særlig når han hvisker "last night was wild"
hoo hoo!