søndag 8. mars 2009

"Etter John Dee i går, blir det HOVE tur, utelukkende pga WL. Det var upolert og polert omhverandre. Strålende dyp, behersket og kraftig vokal- kjempe komp og bare bra låter. Jeg er fan ( Til de de fjortisjentene som sto lengst fremme på John Dee - BURN IN HELL !!! ) "

- Hahahahhaha,jeg antar den fjortisjenta var meg.Jeg sto å danset, det skulle jeg visst ikke gjort! Unnskyld,det var ikke meningen å vise at vi likte musikken. Vi burde kanskje ha stått stille og nikket diskré til musikken vi også. Fjortis du liksom.. hell no!

7 kommentarer:

Anonym sa...

JA!! bli med på hove! Masse fjortiser der og. ehehe

Solveig sa...

Du følte deg truffet? Hvem blir ikke litt fjortiss når man digger et band og står foran da? :D

Anonym sa...

Jaaa. BLI MED PÅ HOVE!!!!!! :D

rødtoppen sa...

maybe baby . hadde vært morooo!

Arma sa...

hahahahdsadksladsaløda

Anonym sa...

Hahahaha, hvor sto det?

rødtoppen sa...

på hjemmesiden til hove :)