fredag 30. januar 2009

St.Hallvard var herlig! Kjentfolk overalt, fin skole og bare hyggelige folk. Jeg savner St.Hallvard, men det var fint å komme tilbake litt. Hele poenget med turen dit var jo å rekruttere 1.klassinger for neste års IB. Usikker på om vi klarte å rekruttere noen, men var veldig mange positive og hyggelige 1.klassinger. Forhåptentligvis får vi noen søkere fra Lier og omegn. Vi trenger dere! Selv om det er Kongsberg .. det går fint an å bo på leilighet/hybel og dra hjem i helgene!

Nå har jeg kjempe vondt i hode, dunker og har seg inne der.. Men,jeg har hatt masse foredrag om IB så det kan være at jeg er rett og slett lei av min egen stemme.
Mat nå!

Fin dag ♥ fine venner, fine raringer!

1 kommentar:

Solveig sa...

Kongsberg er ikke såå ille da :) St. Hallvard var kjempe koselig skole!