torsdag 22. januar 2009

probably?

Først og fremst: Gratulerer med 18 års dagen Anita i Haugesund! Håper du har hatt en herlig dag (om du leser dette eller ei, vink til meg om du gjør det da)

Today! Nå drikker jeg hvit te, og spiser kjempe mørk sjokolade i mitt sterke håp om å bli sunn. Jeg jogget i går, woot woot! Hooray hooray, yes mamma sto på verandaen og vinket meg avgårde med tårer i øynene og heiet meg avgårde. Kjempe stolt over at hennes uspreke datter bestemte seg for å gjøre noe med kondisen.. Ok da, kanskje ikke helt sånn, men jeg vet at hun ble positivt overrasket i hvertfall da! Skolen var en plain dag. Matte med Marceli tar alltid av. Han er en kjempe søt kar fra Polen som er kjempe glad i å si probably og eventually. Han blir lett litt sint på seg selv hvis han gjør litt småfeil(fyren er jo et geni som har doktorgrad i fysikk og jobbet for NASA og jeg vet ikke,jeg!) og da er det mye polsk vi får høre. Shabbalokkalak! Tenk deg Borat, bare mer konservativ, skalla, høy og kjempe høytidelig i ordforrådet. Det er helt fantastisk hvordan en mattetime kan høres ut som avlegging av ed. Apropos avlegging av ed, Go Obama! Don't have too high hopes, but have hopes people!

Trond, min fantastiske kjæreste har begynt å blogge nå så jeg vil bare reklamere litt http://lookinglovinglyatya.blogspot.com(så kan dere spørre han om han har tatt litt inspirasjon fra min bloggtittel, for eksempel?) Anywho, dere burde sjekke den ut.. han skriver helt fantastisk!

I dag tok jeg sol for første gang på kjempe lenge. Med Mari søteste. Hun er virkelig søt altså! Jeg kom hjem og fikk en "tusen takk for solariumsturen" melding. Sweeeet!

Også ville jeg bare legge til at jeg så en mann stå og tisse på Kongsberg togstasjon i går. Det var et kjempe deilig syn altså! Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han ble nektet å komme med på toget. Men, jeg må innrømme at jeg syntes litt synd på karen. Må man, så må man! Så får jeg håpe boten på syv tusen var verdt det for'n.

God bedring Kristine Juvik! God natt verden! (haha, jeg har store forhåpninger om mine lesere nemlig!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kristina :D
Kul blogg!!
Jeg savner deg! Du må få ræva di hit snart så vi kan finne på noe! ;)

Synne<3

Anonym sa...

Wow. Takk for hilsenen! Det er allitd koselig :)
Siden du er så godt i gang med å trene, så kan du jo bli med meg på akro når jeg blir frisk igjen? Er veldig gøy altså! :D
Klem Klem

Anonym sa...

Kristina, min fra nå av beste og eneste solariumvenn, har fikset kommentatortingen sin - huuurraaaaa!

Så sunn og flink du er. På tirsdag er det svømming for alle penga, som jeg pleier å si. Så du en mann tisse? Oi, Fikk du nummeret hans? Når var det? Hvilken dag? Tror du han er der fast? Var han søt? ... Gjett jeg skal henge på stasjonen hver dag fra nå.

Du er også søt, og nå skal jeg lese bloggen til shæsten din og MSN-tingen du akkurat skrev til meg, men jeg ble opptatt av å lese bloggen din som forresten er veldig bra og dette ble en lang setning som jeg tror jeg vil ende med probably.

:D Sees i morgen!