torsdag 29. januar 2009

Home,sweet home!


Jeg er hjemme! Det er så herlig at det må fortelles om her, på denne blogg. Huset mitt, stor plass, sengen min, masse mat i kjøleskapet, mammas rundstykker, slippe å lage middag, familien min og lite ensomt! Det er veldig deilig å være hjemme med andre ord. Jeg elsker huset mitt.. det er virkelig DIGG!

I dag hadde jeg matteprøve, matte er ikke mitt store talent. Dette resulterer i matteprøve hvor Marceli sitter rolig for seg selv og løser matteoppgaver for moro, Mercy og Eirin regner for harde livet, mens Kristina sitter og spørr "How much time do we have left?" hvert 5.minutt. Jeg er virkelig ikke flink i matte! Selv med jevn jobbing med matteoppgaver, alltid møter opp i mattetimene og tenker matte før jeg legger meg. Marceli er en kjempe flink mattelærer, vi er bare tre stykker i klassen og jeg får utrolig bra oppfølging.. Konklusjon: Kristina er dum!

3 timer engelsk uten pause. Yes, every Thursday. Blodsukkernivået på slutten av timen er på bunn, og så på slutten av dagen er det Extended Essay forberedelse med samme lærer. Men, vi lærer. Og jeg merker at IB er ikke bare bare når Harvard,Yale,Oxford og andre prestisjeskoler blir snakket om svært ofte. Vi fikk forresten brosjyrer om AA levels eller International Baccalaureate i utlandet. Det frister kjempe masse! Ahh, ikke frist meg kjære folk.

Oprah on the television, og nå kom lillesøster hjem fra fiolingspilling! Hun har forresten "skrapt opp heeele benet!" Og glemte å skru av platen på ovnen etter skolen. "Men,det var jakken sin feil altså!" Og der veltet hun badekaret som pappa har plassert mot veggen i vår fine kjellerstue.. Happy to be home! ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Du må få igjen den jakken din snart altså :P Skal du på 75 bussen til uka, så si ifra :D
Forresten..du er ikke dum :)