onsdag 28. januar 2009

Misunderstanding from a very tanned redhead..

Har jeg fortalt dere om den store Paris-misunderstandingen til meg,Susanne og Héloise?

Kristina Moshuus

25 January at 22:31
Dearest Héloise!
So it's under one month till we're coming to Paris, and we were just wanting to start planning a bit. I don't know if you have our arrival and departure dates so I'll just post them here afterwards if you don't have them.

♥ Héloïse Jardel

26 January at 18:20
Reply Oh yes ok !!!! Are you exited ? Tell me, where are you going to stay ?


Susanne Hoggen Kippersund:

26 January at 18:23
Woah, not to be rude, but we though we were staying with you? You wrote that we could in another mail:p

So, a big misunderstanding! Men, vi har fått fikset det og skal til Paris i Mars! Hvilket betyr at jeg må ta litt fri fra skolen.. hoho!

Dagen i dag.. Skole, solarium,middag hos Hope Broch familien som er by the way meget folkelige mennesker, regnet matematikk og nå sitter jeg alene på leiligheten og snakker med meg selv. Det kan bli litt ensomt i Kongsberg må jeg innrømme. Folk er litt skeptiske til nye mennesker har jeg fått inntrykk av. Jeg skal IKKE gå inn på det nå, det er et innlegg for seg selv. Men, jeg begynner å få litt tæn.. Solen er sterk i Kongsberg nemlig! Rene Sydenlivet..

Jeg skal forresten på White Lies i Mars.. woot woot! Jeg gleeeder meg!

Let's grow old together! And die at the same time!

Speilrefleksen på bilde skal jeg forresten kjøpe av mamma og pappa! Tror jeg. Vil bare lære meg å bruke det først..!

Good night .. xoxox


2 kommentarer:

Anonym sa...

Folkelige?? Is that good or bad? Uff, Kristina. jeg kan flytte inn med deg jeg, og ta med alle (de to) vennene mine=)

rødtoppen sa...

det var det dere sa dere var .. jeg bare observerer og gjentar hva som blir sagt jeg altså :)