tirsdag 20. januar 2009

Basically!

Today is a laaaazy day! Det er akkurat 1 måned og 1 dag før jeg og Susanne reiser til Paris til Heloise, vår kjære pariserinne vi møtte på CISV leir i Colombia .. jeg gleder meg! I morgen skal jeg på Drammen og Eiker videregående for å promotere IB på Kongsberg.. eller, jeg skal skryte masse av IB også har jeg fått beskjed om å holde kjeft om Kongsberg. Så jeg holder kjeft om Kongsberg..

Basically, det er hvitt ute, jeg har vasket og støvsuget i leiligheten (woot woot) ooog jeg skal hjem til Tranby i morgen. Visste aldri at jeg kunne bli så glad i strøket mitt!

haha, og jeg kom nettopp på at jeg har jo nesten ingen lesere så BASICALLY skriver jeg til meg selv .. nøff nøff!

but but, over til noe mye mer viktig .. yesyes, Barack Obama! Yes, we can! Så da, en fin president for the United States.. og en fin mann BASICALLY!

Why Barack Obama could be the next president?And now he IS the president!Better times are coming!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kriiistiiiina, gjett hvem som fant bloggen din? Mohahahahaha - gnir seg i hendene.

Kristina har startet blogge! Hurra! Panda! Å, Paris. Jeg er misunnerlig. Du er en flink husmor, og jeg kjenner meg igjen i glad i strøket sitt-tingen. jeg er hjemme nå, det er s herli at jeg føler jeg har sommer, vinter, høst, jul og påskeferie på EN gang! Konge.

Nøff nøff back at ya.

Obama. Jeg så akkuart på at han ikke husket den første setningen når han skulle bli innsatt. Hhaha, hvor driti ut er ikke det. Men, da viser han at han er et menneske han også. Go Obama.

Love and war. Mari.

(Æsj, nå må jeg bruke den gamle bloggen for å kommentere. LIV KRISTINA! Du må ordne så alle kan kommentere.)