søndag 11. januar 2009

TothousandogNINE people!








Jeg fikk heller ikke med meg countdown til det nye året i år, MEN det ble 2009 og enda et nytt år, nye muligheter og alt nytt er i gang. Vi skal bli bedre mennesker, tynnere, sunnere, smartere og herregud så brae vi skal bli!
Ja, de nyttårsforsettene.. jeg har alltid nyttårsforsetter, men det kommer ikke lenger til at jeg tar meg en joggetur og smiler fornøyd, slenger meg i sofaen og tenker "nå har jeg gjort årets gode gjerning!" Nei, nyttårforsett kan være oppskrtytt, men et nyttårsforsett som alle burde ha er å være et medmenneske for andre. Gjøre noe for andre hver dag, gjøre noe for samfunnet, gjøre noe for verden!

Et veldig sen godt nytt år innlegg, men jeg ønsker dere virkelig et godt nytt år! Jeg håper alle har greide å komme i gang med hverdagen, for meg vil det altså si back in Kongsberg med min teeny weeny 6 jenters IB klasse, liten leilighet med roomy Mercy og grubling over "hvorfor i helvete gjør jeg dette? hva er vitsen?" Det er vits! Alt er vits, om det så er EN vits eller vits.. hø hø, nei jeg SKAL fullføre IB for tenk så deilig når jeg kan se TILBAKE og tenke "jeg greide det", og studere det JEG vil. Jeg gleder meg, og jeg håper alle dere har noe dere gleder dere til.

Again, happy new year.. may the finacecrisis be a good thing, may the world be a happy place and may I get through IB.. !

Ingen kommentarer: