onsdag 21. januar 2009

indeed!


Jeg har kjørt bil med søteste Anniken og Caroline. Anniken var sjåfør becaaaaause... hun fikk lappen i dag! Eller, hun tok lappen! Talentfulle lille jente kan virkelig kjøre bil! Vi kjørte først til Asker og så Sandvika.. var utrolig deilig å være i de traktene og ikke bare vest for Drammen liksom..

Anywho! I promoted IB today. Put a big smile on my face and stood in front of 16 year olds wondering what the hell I was talking about. First victim: Eiker videregående skole. Det gikk helt greit! Midt i pratingen min oppdaget jeg at "med IB får du også mange engelske uttrykk" .. "med TOK så får man tenkt veldig utenfor boksen da.." jaaa, høhø! Drammen vgs next, hvor det var frivillig for elevene å komme på foredraget vårt. Altså, vi hadde en del, men så forsvant alle etter 10 sekunder "hva faen er det her for no a' liksoom?" "eh,du! hvor lang tid tar det?" "serr ass, I'm outa here!" Så folk stakk og der sto vi med 14 tilskuere.. ganska mange søtinger da! Jeg håper virkelig vi får rekrutert noen til IB, ellers blir linjen lagt ned. Og det er .. kjipt! Men, jeg traff Juvik! musiknonstopp.blogg.no og det var jätte trevligt! Satt på den usle lille standen vår og reklamerte for International Baccalaureate! Unge høyre vant rått der, nei til nynorsk og bolleutdeling er visst veldig effektivt! Men,da vil jeg bare legge til at på IB så slipper du nynorsk..

Haha, også må jeg bare legge til at jeg syns utdeling av boller fra unge høyre er kjempe teit!
elev - Hei, kan jeg få en bolle?
unge høyre dude - Ja,hvis du skriver under her.
elev - Ok!
VIPS og så hadde den eleven skrevet under for sin støtte til Høyre.

Dere får ha en fortreffelig siste stund av dagen! og nyt noen søte klatrebilder fra helgen min da jeg klatret med Eirin og Vilde.

og forresten! Hva syns dere om å slenge en chihuahua under armen og ta med på en vanlig skoledag? I have to say it was very posh.. indeed! Ke du tru?

1 kommentar:

The Savvy Tramp sa...

Ja til nynorsk, det er det som er norsk, og nei til chihuahua. Dei stygge vetle rottene er heilt malplasserte i ein velfungerande verden.
Fin blogg pus <3