søndag 1. februar 2009

god kveld norge

ååååå,jeg hater jobben min .. Jeg skal si opp snart! :) den tanken gjør meg ganske så blid, men så kommer tanken på mindre mooneey i måneden.. ohhh
Jeg har jobbet to helger på rad nå, det går i skole,jobb,skole,jobb,skole og jobb IGJEN! Jeg blir ganske slått ut av en jobbhelg, så jeg ligger i sofaen i deilige kjellerstuen og ser på deilige Justin Bobby på The Hills. UFLAKS at han er such a bastard! Arrghh. Å nei enda mer shitTV på MTV, ser ut som det blir en sen kveld på meg i NATT også.. Men,så lenge jeg ser på det med et "kritisk syn" er det greit i følge mammaen min. Som forresten har mistet stemmen (hun jobber i NRK, radioen)..

Tommorow it's just another manic Monday.. Back to Kongsberg og IBstress. MEN,jeg får besøk av Anniken og Ingeborg på Tirsdag. Tirsdagmorgen er det svømming med søte Mari. Solarium en dag jeg rekker! Extended Essay planlegging. CAS planlegging for vår kommende African night med klassen. Haha,Mercy digger konseptet og syns det er kjempe kult at potetnordmenn skal arrangere dette! But but,it's not only only! Oog min søteste lillesøster kommer på besøk på Torsdag "på hyttetur!"

Og faen, jeg har spansk prøve i morgen! Yikes! God natt, Norge!

Nyt og gjett!?

Ingen kommentarer: