tirsdag 27. januar 2009

st.hallvard og sunnhet!

På Fredag skal jeg på St.Hallvard! Yes, jeg gleder meg. Gamleskolen med fine mennesker. Skal promotere IB med læreren min som jeg ikke tørr å nevne navn på her just in case hun leser dette, hun er jo fra US of A og skjønner lite norsk, men for det. Det er skummelt og jeg vil være litt forsiktig.. for hun skremmer meg! I dag fikk jeg vite at jeg ikke skulle på St.Hallvard. Da ble jeg rett og slett sint på hun jeg ikke tørr å nevne navn på her. Jeg har gledet meg helt siden jeg begynte på IB til å dra på gamleskolen. Forrige uke ringte "hun" meg og spurte om jeg ville være med på Drammen og Eiker. "Ja kanskje, hvis jeg ikke går glipp av mye skolearbeid" "Nei nei, vi trenger deg. Bare bli med." Så jeg ble med, og nå prøvde hun å nekte meg å dra fordi hun hadde fått meg med på Drammen og Eiker. Hun! Huuun! Hun er glad i å ødelegge litt tror jeg. Men,men hun er jo hyggelig som man sier.. Og jeg fikk være med på St.Hallvard!

Back to lekser.. egentlig. Spiser betasuppe faktisk. Nam nam, sunn sunn! Her på leiligheten går det i kiwi, suppe, hvit og grønn te (MAJOR MENGDER TE!), 70 % kakao sjokolade, cultura og masse vann. Vi er flinke da! Gi oss litt applaus. Takk.












Ingen kommentarer: