onsdag 11. februar 2009

Da var jeg ferdig med min norsk muntlig eksamen! Det ble mer en psykologisk analyse med problemstillingen: Hvordan påvirker barndommen psykolgien vår, og utvikler oss som menneske? Jeg tok utgangspunktet mitt i to kvinner fra noen verk vi hadde lest på skolen, og det ble med en del psykologiske uttrykk jeg bare digget å briefe med "altså bedre kalt delegat funksjon som er et psykologisk uttrykk for ..." ååå,jeg koste meg! haha,very happy to be over with.. og tusen takk til Tante Hanne som hjalp meg! Hun er forresten psykolog, og veldig flink! Takk takk takk takk, du er en reddende engel.. (om du leser dette eller ei)

Dagen i dag har bestått av skole (eksamen!) og middagsbesøk hos to stykker, meksikansk mat hos begge! Først læreren min (vi går IB,hva forventer du? at vi skal ha et sosialt liv med venner på vår alder? eh,nei! vi henger med læreren vår og datteren hennes,ok?skikkelig venninnegjeng skal jeg si deg..haha,nei egentlig ikke er vel bare for skolegreier,men det hadde vært koselig da? buddies med lærerern liksom? eller ke dykke tru?) ja videre.. jeg har vært på middagsbesøk hos to kompiser av Eirin;Axel og Erik.. veldig koselig! Og nå sitter jeg her og har regnet matte med pappa på telefonen, han heier på meg hele tiden og blir kjempe stolt når jeg greier å finne ut av noe selv..now back to english!

Have a charming night,sleep tight and don't let the bed bugs bight!

Forresten .. valentineplaner anyone? Det er jo til helgen, oh boy oh boy? Skal dere gjøre som Mari kanskje? Ta en weekendtur til London? Eller gjøre som meg? Jentehelg med sjokoladefondú,jacuzzi og shabbalabadooo . god natt people of the world!

4 kommentarer:

eirinsurr sa...

jeg skal faktisk ha bursdag;)

Anonym sa...

Jeg tar en Mari - Londonweekend. :D Hahaha.

Anonym sa...

Du som går IB burde i hvertfall vite at "bight" staves b-i-t-e.. altså "bite"... :P

rødtoppen sa...

takk anonym! du ser kanskje hvorfor jeg slutter IB?
- jeg tror jeg vet hvem du er btw :)