onsdag 18. februar 2009

snap!

sukk sier nå bare jeg .. dobbeltsukk, sukk sukk.. suuukk. Hvorfor jeg sukker? fordi denne jenta her bare sitter i sofaen og henger på lavpriskalendere, restplasser og andre steder med billige flybilleter til UTLANDET. New York til litt over 3000 kr,tur retur. Ja takk! Og jeg fant en by som het Pula.. hø hø hø. Den ligger i Kroatia. Det burde man visst. Men,så tror jo folk utenfor Skandinavia oftest at vi er vikinger med "pettrolls" som rir på isbjørner og reiser rundt i verden med et vikingskip. Og,selvfølgelig at Stockholm er hovedstaden i Norge osv. Dere skjønner, eller du skjønner. (jeg har ingen anelse om noen leser bloggen min i det hele tatt! jeg vet om noen,men de er som oftest trofaste søte venner) anywhooo.. Reising! Akk,jeg vil reise. Altså,nå skal jeg ikke sutre og syte, jeg skal jo til Paris i mars. Men,for det. Verden må sees, akk man bare kunne knipse og plutselig stå på den andre siden av jordkloden. Fy faen så fett tenker jeg! Men, det hadde blitt kaos kanskje. People coming and leaving, just like that! Snap! And she faded away.. So,snap SHE is fading away.. to bed. Nattsinattsi people of dein planeten (I have a talent in German too you see!) Ich bin ein guten sengen and dan sengen ich meinen sovenplassen for dein natten!Freden uten, lôven på deinen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå...jeg joiner USA for 3000 kr!