tirsdag 3. februar 2009

I dag var en fin dag

Vi hadde blodprøve i biologien, og det er egentlig ganske spennnende. Blod og sånt liksom.. oh yes! Men,på vei ned til kantinen hørte jeg "Kristina!You made it!Think about your absensy now missy" Yes, min kjære kontaktlærer med null forståelse for noenting. Jeg har by the way lite fravær denne terminen, så hun burde bare smile å være fornøyd.. Arrghh. Jeg var 2 timer hjemme på morgenen i dag fordi jeg hadde ekstremt vondt btw.
MEN,dagen har vært fin fra der! Tutoring på KIS(Kongsberg International School) med Kaelyn fra USA og Shreya fra India. To søte jenter som er veldig glade i å lære norsk. Også fikk jeg kake fra moren til Kaelyn, jippi!
Anniken og Ingeborg på besøk.. herlige bestevenner kom kjørende på null komma niks og fant frem uten noe som helst problemer (men,jeg derimot trynte som bare det på vei!) Matshopping og forvirring på MENY og back to leiligheten hvor vi hadde tacokos og brownies. Jeg har hatt en fin ettermiddag og kveld. Wooppii :)
Og ja,Solveig.. jeg tok bilde mens du og Marcelig nerdet fysikk i dag ..! :)

1 kommentar:

Solveig sa...

Her og! :O Skummelt hvordan et slikt bilde sprer seg når folk først får innblikk i hvordan fysikktimene foregår! ;)