mandag 23. februar 2009

vinterferie! hallelujaah!praise the lord, jesus be with you .. Moses gikk på vannet,så deilig! Ferien skal NYTES,og jeg har en del to dooo, and a little bit of fun times ahead.. og seriøst! NEW YORK til 3500 tur retur, hvem vil være med? Jeg er helt seriøs altså!!
Og,hohoo. i går øvelseskjørte jeg! På parkeringsplassen utenfor Liertoppen da of-course, men jeg var flinkere enn sist. Bilen overlevde!!! (sist måtte vi kjøpe ny bil..) Også heier vi Fairytale videre! Han er jo helt fantastisk! Søt og talented, det skal mye til for å få meg interessert i MGP, så det sier litt. Tudelu,ski i morgen da?

Jeg har masse å glede meg til!!!
- kjæresten min kommer til meg sooon
- Pariiiis!
- Køben?
- Back to ST.HALLVARD!!
- England i sommer
- Coldplay i London,september?
- Hyttetur?
- Mjølfjell!!
- C.I.S.V funfun
- jeg fyller 18!
- jeg SKAL ta lappen før året er omme
- danse igjen!
- SOMMER!


og,dere? det er bare 9 skoleuker til sommerferie, altså 9 uker med skole og sååå.. SUMMER HOLIDAY!! woot woot!

og,dere? ikke hiv inn på med billigvin med navnet Amigo (venn,oh hoho that was a bit too friendly I'd say!) . da ser du slik ut -->

1 kommentar:

eirinsurr sa...

weee!
- mjølfjell
- cisv funfun
- st. Hallvard!

finfint!