mandag 2. februar 2009

rødtoppen med den store bagen

Føler det er det stempelet jeg får her i kongsberg.. haha, nei jeg vet ikke jeg! men,jeg går veldig ofte rundt med en stor bag rundt skulderen. Full av klær,stæsj og bøker.. herlig!

Sto opp 5.30 i dag,det er alt for tidlig spør du meg. ALT for tidlig, men opp måtte jeg. Buss kl. 6 og tog videre. Faen, jeg syter de morgenene hvor jeg må reise fra mitt deilige hjem og til Kongsberg. Men,IB diplom .. IB diplom... IB diplom. That's what gets me up in the morning! Ok da, more than that too. Men,veldig mye IB DIPLOM IB DIPLOM IB DIPLOM IB DIPLOM!

Mercy gisper og skriker av alt på PCn hennes forresten.. "OOOOOI!!" "mmmm,å herregud!" "NEI!Tuller du med meg?!" "Seriøøøøst?"
- Ja så vet du det,Mercy. Man blir fascinert av din fascinasjon.. !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Også kan du tenke: Mari, Mari, Mari og da går dagene så fint :))))))))

Solveig sa...

Det er så typisk Mercy! :) Hoho. Morsomt!

Jeg beundrer viljestyrken din når det gjelder at "IB DIPLOM" tanken får deg frem i hverdagen.