torsdag 12. februar 2009

snasent

Da nærmet klokken seg midnatt, og jeg sitter her med Theory of knowledge lekser og tjohohei! I dag shoppet jeg,huff å nei! Jeg som skal til Paris om en bitteliten stund,og trenger penger. Huttetuuu,hvordan skal det gå.. men,jeg svømte klokken syv i dag tidlig! SYV IN THE MORNING! Eirin proffe svømmeren krålte forbi meg,mens jeg var fornøyd med plaskingen min frem og tilbake. Jeg har i hvertfall bygget opp selvtilliten til flere gamle damer i Kongsberg da!Og dere kan jo tenke dere hvordan? Ja,de tok meg LETT igjen på svømmingen. I dag har jeg og Mercy "entertained", altså hatt middagsgjest! Mari kom på chinese, vårruller og ris og stæsj. Meget snasent. Og mango med sjokoladedryss på toppen.. det var enda mer snasent! Ellers er jeg invitert med på weekendtur til London i mars.. tempting tempting, jeg har til i morgen å tenke over det. Oooog i morgen inntar svenskeslekten min Norge,å hå hå.. det skal bli trevligt da,eller hur?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil også til Paris og London!

Anonym sa...

Takk for vårrulls :D

Susanne Hoggen Kippersund sa...

London og Paris jadda!!!:D

eirinsurr sa...

ææ jeg blir skremt hver gang jeg leser navnet eirin. tror det er meg:s uff et lite narsisistproblem muligens?

rødtoppen sa...

haha,innbilsk perhaps? vi får finne på noe snart da, så kommer eirin BERGE med på bloggen hø hø hø.. og du, det var så komisk! jeg var på klatring for noen uker siden med en eirin og en vilde, og ingen av dem var dere.. det syns jeg var litt artig x)

eirinsurr sa...

haha, ja syns det der altså. Jeg tenker savnet var stort etter de EKTE vilde- og erinene.