fredag 12. juni 2009

sykedag=litesomskjerdag

nabojentene Michelle (6) og Nora (3) med vennen Erik (5) på døra:

Michelle: Hei,vi har med blomster til en syk mann vi!
Erik: Ja, en kjempesyk mann!
Meg: Her er det ingen syke menn.
Michelle: Jo,Magnus er en mann, en syk mann!
Meg: Nei,Magnus er frisk nå, han trener. Men,nå er jeg syk da.
Nora: Blomster!
Michelle og Erik i kor: Da kan du få blomster da!
Meg: Er du vennen til Michelle du da? Hva heter du?
Erik: Erik da vel!
Meg: Åja, hyggelig Erik!
Nora: Jeg har også en venn! Og han heter Aleksander.
Erik: Alexander Rybak?
Nora: Nei, Aleksander vennen min Aleksander!
Erik: Visste du at Norge fikk 17 tolvpoengere?
Meg:Ja,det er mange tolvpoengere det!
Nora: Faaaaaawwwwyyyytaaaaale,faaaaawwwwyyyytale. I love faaawwwwytale.
Meg: Tusen takk for blomstene da
Barna ser på hverandre, snur seg og går. Aww, godbedringsblomster ^^

1 kommentar:

Mari sa...

Hahaha, så koselig! :D