søndag 14. juni 2009

jeg gleder meg!


Ååååååååååååååååååååååååååååh,om 1 uke sitter jeg og vinker familien min avgårde til England. Da har jeg huset for meg selv og skal NYTE ferien fullt ut. Om 4 dager har jeg vasket meg ut av leiligheten på Kongsberg, sitter HJEMME og nyter livet. (og skal ironisk nok tilbake til K-town for bursdag fredagen menhe ja). Om 4 dager er jeg FRI! Da er det no more IB, da er det no more hybelstyr og savne venner og livet, da er det SOMMERFERIE. Fytterakkern jeg gleder meg. Jeg skal nyte livet,jobbe litt, men bare være med venner og kose meg. Det blir digg. Så reiser jeg til England og skal bo der med familien litt før jeg reiser til London og er litt med gamle barndomsvenner derifra. Så er det Ecuador! 4 uker LatinAmerikaaa, hoho. Gleder meg! Etter det er det 1 dag i London, funfun. Alene i storbyen på hotell og greier, går dette bra? Så er det hjem kjære hjem, back to St.Hallvard og back to being myself and living my life! :)

1 kommentar:

Mari, the one and only sa...

Men du kommer til å savne meg da :)