tirsdag 23. juni 2009

sweetest thing

Yuhuuuu! Åh,bare 2 vakter igjen så er jeg DONE med bakerijobbing FOREVER! Gud,jeg gleder meg. Jeg nyter ferien nå så sinnsykt. Står opp når jeg vil, rydder ikke etter meg (alene hjemme,hellooo I'll wait till the last minute). I morgen er det båttur med søte Vildemin som flytter ut til UWC i Fjaler til høsten. Snufs.

MEN,jeg har feriiiieee. REN lykke, selv om jeg er litt bitter over at det ikke ble noe Hove på meg. But,but. Jeg skal til Ecuador, og i dag har jeg lagt litt planer med han jeg skal bo hos før og etter leiren. Han spiller i et band (visstnok veldig kjent i Ecuador) og virker bare kjempekul så gleder meg meget til chill i Sør Amerika. Haha, mamma begynner å få litt lastminutesnerver over at hun sender sin 17 år gamle datter alene til Sør Amerika (IGJEN), men det gikk jo bra i Colombia så da må det jo gå bra i Ecuador. Ehehe, gruer meg litt til flyturen jeg. 14 timer alene i lufta. Hohoo. Flyr jo tross alt over air france vrakene, GOSH. Nei, nå er det shnikkshnakkbabbel fra min side her.

Sweetest thing av U2 poppet opp på sommeråpent nå. I am a happy happy girl loving life. (ikke tekst fra sangen,jeg bare er en glad jente).

Jeg merker mitt samfunnsengasjement har fadet litt vekk dette året her, og det liker jeg ikke. Jeg er jo oppdatert,men hadde denne bloggen vært skrevet av meg for 1 år siden hadde det vært litt viktigere saker jeg hadde skrevet om her. For å si det sånn!

Jeg må bli et bedre menneske denne sommeren.



There must be something sensible about that girl..?

4 kommentarer:

Arma sa...

ja, blire no kongsbærr på deg i sommer?

rødtoppen sa...

det veit jeg ikke asss, har liksom fløtta derifra veitdu.. korleis då?

eirinsurr sa...

fanker'n nå kan jeg ikke storme deg på tirsdager lengre...

MARI SELVFOLGELIG! sa...

Tihi, vi elsker deg. God tur <3