mandag 8. juni 2009

mercy er fra afrika

Hellohello. Nå sitter jeg og Mercy i hver vår ende av den fantastisk FINE sofaen og chillaxer. I dag har vært dansing fra morgen til kveld, nemlig KIS show. (Kongsberg International School). Klassen min, bestående av fire fine jenter. Meg,Mercy,Solveig og Eirin har danset med masker på hode, og vært beasts på showet. Jeg er veldig glad i å danse, så blir kjempedigg å flytte hjem og begynne for fullt igjen.
Helgen har jeg tilbragt i nabolaget til ParadiseRune, nemlig Solsetra. Jahallo, visste du ikke at han bodde DER? Joa, der har jeg vært.. på leir for 12 innmari SNILLE barn. Herregud, når vi var på leir i 11-14 års alderen så var det toalettpapir over gressplenen, bruskrig til 5 om natten, herjing til langt på natt og ledere som skrek av fortvilelse. Men, disse ungene. Gud velsigne dem! "Kan vi gjøre noen pranks nå?" Klokken var 23.00, "Nei, helst ikke er dere greie." Jeg tenker faen, nå begynner karmaen å virke. Men, neida alle lå og sov FØR midnatt, og vi måtte ned flere ganger for å sjekke om det var sant.. Og,det var det!

CISV leir er alltid gøy, og denne gangen var jeg stab. Noe som vil si, jeg samlet inn godteri, fikk sitte på kjøkkenet og syte med kaffe i hånden og jeg fikk lov til å sjefe uten å få kjeft for det. Denne kombinasjonen liker jeg svært godt, så jeg satte meg på kjøkkenet med kaffen og Eirin min medleder, men så kom alle disse småguttene og vi endte opp med å sitte å tegne sammen og de gjettet alderen vår. Jeg 22 og Eirin 15 (begge to er 17). Aww, unger altså.

Dansing+migrene=true love btw.. anbefales ikke.

Natta småtroll, jeg skal sleep beautifull nå!

2 kommentarer:

eirinsurr sa...

sv: om du vil kontakte eirin, blir du fra nå av nødt til å gå gjennom hennes manager.

Btw, det er kult å være liten. Gleder meg til du får grått hår!

Solveig sa...

Jeg blir satt ut av tittelen... -.-