torsdag 11. juni 2009

syk

Hihi,twilight hysteri hos frk. Moshuus. Robert Pattison er så fin! Terningkast 1 for at han ikke snakket britisk, hmf! Neida, hihihihih 10 år etter hysteriet får jeg sett denne filmen, and I loved it. Selv om jeg følte det var litt dårlig historie i forhold til forventningene mine til den og at Edward og Bella hadde litt storebror passer på sin storesøster han vil spise og ha forhold, men men. Fin film, jeg skal drømme om Rob i natt asssssss.

I morgen har jeg bedt meg fri fra skolen pga. 1 legetime. Haha, chill. Jeg er bare så innmari sliten og syk som en dorull. Jeg og mamma har sittet og fylt ut en masse papirer til Ecuador leiren, gash så mange forms! Alt dunker liksom, nesa, bihulene og spesielt hodet. Halsen også for den saks skyld. Digg :)

I dag har jeg vært i Oslo, analysert bilder på nasjonalgalleriet. Funfun, eller veldig kjedlig. Jeg liker meg på gallerier, det vil nok ikke min medpariserinne Susanne påstå ettersom jeg løp rundtomkring på Louvre bare for å få sett Mona Lisa for så å løpe ut igjen for å shoppe. Meeen, liker gallerier altså. Det må også sies at Eirin fant seg en italiensk kjæreste, men kjærligheten tok en slutt når han dro for å se på vikingship på vikingmuseet. Oh,love. Vi dro også på en kinesisk restaurant rett ved nationalteateret for å lunsje med all those businesspeople. Kristina fikk opplevd hva sterk mat gjør med en og måtte nedvannes av kelnerne for det var så JÆÆÆVLIG sterkt! But,I survived. Etter det fikk jeg shoppet litt på Gina og dro rett hjem med bussen som tok nesten en time på å kjøre ut av Oslo. 4 tiden er rush hour det jaaaaa. Kom meg hjem, men kom meg ikke på dansing. Syk og sytete, nå legger jeg meg (igjen) og reiser til legen i morgen. VACCINETIME!

1 kommentar:

Solveig sa...

Det var kos i Oslo! :D Vi fikk surret rundt i butikker vi og, og Eirin fant jalla-jalla butikken med haremsbukser. Vi kom oss hjem UTEN å oppleve buss for tog - unbelievable! Haha. Hvordan gikk vaksinegreiene dine? Jeg og Marceli endte opp på Ulland på mat hos Kari og Eirin vi! Kooos <3