lørdag 20. juni 2009

hejhejhallå

I går var jeg i bursdag til Mari og Marit som feiret 18 år.. Det var kos. Men,jeg har aldri fått så mange stygge blikk på en kveld.. for å ha danset! Det var visst flere av jentene som reagerte på at vi danset tidlig på kvelden, uten å ha drukket. Man kan visst ikke være edru og danse. Haha,jeg lo så mye den kvelden. Folk satt liksom i gjenger og glodde, hvisketisket og noen tok til og med snikbilder av meg og Turid som danset "gærne" som vi var. Jeg lo og lo. Kjedlige mennesker altså. Etterhvert fikk de i seg drikke da, så da var det bygderølp på scenen til hellbillies og annen bygdemusikk. Yesda. Uansett, Mari min søte hybelsolariumsbestevennninne ble feiret og vi er så glad i deg alle sammen søte du.

Uansett,jeg ble kjent med mange fine folk og det var mange herlige mennesker jeg møtte. Så,dagen etter siste skoledag EVER på Kongsberg vgs. blir jeg kjent med nye folk. Haha. Nei,over og ut jeg har nakkesleng.






3 kommentarer:

Turid Anita sa...

oh shit!! Jeg lette etter bilder på face, men nå er jeg glad for at de er her og ikke face.. uæææ!

kosiposiTuridAnitakosiposi

Solveig sa...

Jeg har også nakkesleng :(

Mari sa...

:D Weee!

Jeg må bare ha sagt, at når det ble satt på Hellbillies løæp jeg opp på scenen og kjeftet dem huden full, det finnes grenser.


Hhhhhahahahah! Gjett hva koden er for at jeg kan sende denne kommentaren? BERSE!