torsdag 23. april 2009

lolliss

Ja,da har jeg bodd helt alene 2 dager på rad. Mercy har vært hjemme i fine Lier, og jeg har bodd her. Alene. Og det funker dårlig altså. Lite lekser på meg, og lite å gjøre. I går lå jeg i sengen min og så utallige episoder av frustrerte fruer,gossip girl og paradise hotel. Jeg ble sulten, gikk meg en tur på butikken og kjøpte junk. Yes,I ate it all up. Altså,hallo. Jeg blir så hjelpesløs, og i dag har vært surr det og. Fikk jo pumpa jern på life, hehe. Og gjort historielekser,sånn litt. Jeg har en million ting jeg kunne okkupert tiden min med, viktige ting også faktisk. Men, disse to dagene har jeg vært bloppitiblopp borte vekk. I morgen har jeg 3 timer, og ja de er spredd klønete rundt slik at jeg da slutter halv 4 og ikke er hjemme før nærmere 6. Æsj,nå syter jeg. Hihhihihihi, men på lørdag skal jeg treffe Eirin og mimre NJC og glede oss til sommeren faktisk. Begge to skal på leir, hun i Stockholm og jeg i Ecuador(sorry,can't mention it enough).

Oi,tenk om jeg kunne sittet sånn her med historieleksen min. Da hadde det sett ut som jeg jobbet i hvertfall. Tjoho, nå må bagen pakkes og historien konkluderes. It's nighty night time for miss Mooosehuuusii. Gudnite, drøm om meg som er kjempe sosial og ikke ensom. "You know I miss you!" P3 døgnet rundt ftw. Ciao tu eres sexioooo.

Noen ganger er jeg bare helt der og ikke helt her.

1 kommentar:

eirinsurr sa...

endelig fikk jeg surra meg inn på bloggen din igjen kristina, og jeg skjønner at det må jeg gjøre oftere, syntes detta var morro jeg!:)
og ja, pete doherty ER en bra musikker, bare altfor stygt at han ikke kom seg på hove i fjord..
"#%&"@%%"