onsdag 22. april 2009

pete

Mattelæreren vår er et geni fra Polen som ikke snakker norsk,men flytende polsk og bra engelsk. Men,velig polskengelsk. Men,Bra!
Anywho, nå som russetiden nærmer seg blir jo disse IB lærerne våres fra utlandet litt sjokkert og forvirret over alle i rød bukse i rød buss/væn/bil som hopper opp og ned til Infinity og blåser i en fløyte og tjohei! (ooouuuu,jeg gleder meg til RUSS 2010!!) Disse lærerne våres har ikke helt skjønt greia og jeg må si jeg liker hvordan de uttaler ordet russ. "Something to do with, røss?" Høhø, jeg ler litt men jeg tror vår strengeflinke amerikaner lærer blir litt fortvilet og får bare enda mere fordommer mot nordmenn når russetiden er i gang. Hoho, heia russ og norske tradisjoner! :)
Anywho, i dag er en daff dag. Hodet har vært fullt av fisker som gjør triks,og ikke i vann,nei nei. I snø. Murring og during og huttemeitu. Navnet til Josef Fritz ble Schneidler i dag når vi diskuterte den saken og vi ikke kom på hva han syke mannen het. Men,joda jeg visste det. "Schneidler var det!" Jeg har slitt med å åpne dører, flere ganger! Jeg glemte bort at jeg hadde norwegian tutoring med amerikaneren og inderen min på KIS, ettermiddagen har bestått av gossip girl,desperate housewives og paradise hotel episoder. En liten tur på butikken, masse pizza, oreos og sydhavs nektar (uuuu). MERCY, HVOR ER DU!!?? ja,det er ensomt her og Mercy er hjemme i Lier<3 og her er jeg i Kongsberg. Hm. Jeg må rydde, vaske og LEGGE MEG! Nei, snart kommer migrenen tilbake. Good night precious people. Jeg gir dere Peter Doherty. Jeg har litt troen på at han egentlig er en fin fyr. Liker'n jeg! Hvertfall musikken.

2 kommentarer:

Merasj sa...

trøst deg med at jeg har tatt ca 50 blodprøver og shiet og var greit svimmel. MEN lier er fuckings herlig! WOHOOOOO

Eirin sa...

Peter er en go'kar han! Og du, si ifra hvis du er ensom, jeg er noen minutter unna!! Og jeg liker å chillebille med deg!
PS. ang røssen. Ingvild sitter å spiser en hel pakke fisherman og drikker farris til nå. Hun kaller det knute, jeg kaller det døden!