lørdag 11. april 2009

a big bundle of love!



Jeg kom hjem Onsdag kveld fra CISV leir. Så da blogger vi om det nå, lørdag morgen!
Nesen er tett,renner som bare det, ørene er bobbobdærridærribobbobzoooo og halsen er hoooooooooostt hoooooooooost. Kristina har kommet hjem fra NJC, med CISV folk fra hele Norge. Jeg elsker CISV. Og jeg skal til Ecuador på seminarleir til sommeren med CISV.. jeg gleder meg som en hest! Skal skrive litt mer om CISV senere, på engelsk da of-course. Så får dere nysgjerrigperer tilfredsstilt deres nysgjerrighet, og hvem vet? Kanskje DU skal melde deg inn for some global friendship? Yes,yes. Gleder meg til Ecuador!!

CISV leir er som en big bundle of love, vi som kom med Oslo toget kom sist av alle, men selv om man ikke kjenner halvparten så etter en liten stund er hele leiren en eneste bundle of love. Jeg elsker det. Tiden på fjellet brukte vi til cisv activities,lots of love,mat og masse kos. Null søvn, masse kaffe og massasje til de tusen.

Men,nå må jeg back to gulrotkakebaking. Pappa har bursdag i dag(hurra hurra pappa!), og da baker jeg kake. Jeg og mamma vekket pappa med gaver, hoppet og spratt til bursdagssangen mens pappa klappet søvnløst til. Det var et fantastisk syn for dere som ikke fikk sett det. Jeg sovnet i sengen dems rett etterpå,og takket ja til påskeaftenmiddag i søvne. Hm,hm.. Axel har også burdag! 18 år! Hvis du leser dette Axel, så gratulerer så mye med dagen! Jeg er så innmari glad i deg, og savner deg så innmari mye. Håper du får en snasen feiring på gossip room ditt sexy beist! I LOVE YOU!

Peace,love and all that :)

Bilder fra NJC nederst..

1 kommentar:

Vilde sa...

Hores morro ut med CISV! Men god bedring med sykdom. Og saa faar du hilse Bjorn i morgen og gratulere ham med dagen som var ;)
<3