mandag 13. april 2009

finferie


Da var påskeferien over. Eller,NESTEN. Jeg har gjort lekser,pakket kongsbergbagen min og sutrer litt over skolestart. Men,livet er fint. Jeg gleder meg masse til sommeren, og skjelver ved tanken på at jeg ikke har fått svar om plass på St.Hallvard enda.

Jeg har hatt en så innmari fin påske, sett fine folk igjen og møtt nye fine folk. I dag planla jeg sommerferien med familien, jeg skal være alene hjemme de to første ukene i sommerferien. Halleluja, akk jeg må jobbe, men akk jeg har det fine huset vårt for meg selv. Så, etter de to ukene reiser jeg til England og er der litt med familien og Englandvenner. Derifra reiser jeg rett til Ecuador for 4 fine uker der. 1 uke hjemme, og hvis Gud og alt godt er på min side så begynner jeg på den fine gamleskolen min igjen. Åhhhh,jeg vil tilbake!

Men,akk. Dennne jenta må bli ferdig med "Bilde av Dorian Gray" av Oscar Wilde. Veldig fin bok, bare kjipt jeg må stresse meg igjennom den. Ha en snasen siste timers med ferie! Nå kom "Are we human, or are we dancers!" på den lille radioen min på det fine rommet mitt.

I love life. Tjohooo!

Fine fine mennesker -->


Bilde fra StavangerHanne.. flink sanger/fotograf

Ingen kommentarer: