tirsdag 14. april 2009

PANG

Jeg er litt sur. Kom på skolen i dag, hadde gjort norskleksen min og litt av TOK leksen. Unnskyld meg,men vi hadde påskeferie og lekser blir veldig nedprioritert når man for en gangs skyld vil slappe litt av. Greit med litt lekser, men i ferien kan man ikke forlange mye syns jeg. Klassen på 6 jenter hadde da gjort TOK leksen halveis, slik at læreren vår ble kjempe sint og stormet ut av klasserommet. Sånt gjør meg sur, ferie er ferie. Og når vi får 15 spm. om noe vi ikke skjønner noenting av syns jeg hun skal smile og være rimelig fornøyd med at vi hadde svart det vi kunne. Dag 1 av 40 skoledager, og jeg er lei! Wæææææ, men hellohello positiv innstilling. Hohoo,fake a smile with the coffee and go (grønn te i mitt tilfelle). Haha! Og dere, jeg fikk spørsmål om jeg skulle fortsette med Extended Essay i dag (mongoshit man må skrive på IB) jeg sa nei, dermed får jeg ikke fortsette IB neste år altså hvis det ikke er plass på St.Hallvard har jeg intet fremtid lenger. Oh my, den rømme til New York og bo der frister veldig nå, kanskje drømmen bør realiseres? Nei,nei.. heheheheheh

Nå skal jeg nerde TOK (theory of knowledge), drikke opp teen min og stikke tilbake fra 2 fritimer til 2 timer biologi.. og så JOBB <3<3.. Mmmm, hvordan har din første pangstartshabbalabbadooodag vært?

Og,jeg fant en fin sang i ste. Den bar dukket opp.. og den var nice. Så værsågod. Du må selvfølgelig gå inn via youtube for å høre på den siden jeg er så alt for high tech for ya. Så hi tec, at jeg ikke kan stave det en gang.. Æææ. værsågod, enjoy my lovely lovers .. RAWR!

http://www.youtube.com/watch?v=-_YhI7X6HTs

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fint å se at du har oppdaga The Cat Empire Kristina!!!

Og jeg har oppdaga en blogg! haha!

Pål Magnus

Eirin sa...

JEG ER OSGÅ SINNA! HAR DU SETT ESSAYSPØRSMÅLENE TIL FREDAG???

Solveig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Solveig sa...

"hallooo hvordan får du til å poste videoer? jeg er så lite youtubeteknisk av meg shallaballabingbom"

Kristina! :D Det er overhode ikke vanskelig.

1. Finn frem sangen du ønsker på Youtube eller lignende steder.

2. Til høyre for denne videoen på Youtube hvert fall finner du noe som heter "embed" og her er det en kode, lik som URL-koden. Denne skal du kopiere.

3. Youtube er såpass fancy'e at de vil la deg velge farge og størrelse på videoen, så velg dette FØR du kopierer embed-adressen.

4. Åpne et nytt innlegg på bloggen din, og trykk på "rediger HTLM", i steden for skriv.

5. Du kopierer inn embed koden og publiserer innlegget.

:D

rødtoppen sa...

hello hello pål.. den bloggen burde ha vært oppdaget for lenge siden,men nja greit da.
slapp av Eirin.. relax!
tusen takk SOLveig,du er alltid en engel :)
oh hey hey nå følte jeg meg et hakk viktigere enn viktigper selv..!

Vilde sa...

Og selv med en så god forklaring klarte Kristina ikke å legge det inn som en hyper-kobling :p
Men Kristina, ikke vær sur! Høres ut som en teit lærer. Ros er viktigere enn ris, hun burde ha rost dere for det dere fikk til, og prøvd å forklare og gå igjennom de dere ikke hadde klart. Gå ut av klasserommet hjelper i hvert fall ingen ting!
Men søkte du bare St. Hallvard, og ingen andre steder? Du kommer nok inn da!
Dagen min var vel egentlig ganske grei, vi hadde fem timer engelsk. Skulle finne oss en bok og lese den hele dagen, men klarte ikke helt å konsentrere meg..
Og du er viktig! <3