torsdag 22. oktober 2009

yuck

JEG HATER FEBER.Man drømmer om de merkeligste saker, bare for å nevne noe:
- at man fisker tredyr ut fra havet, for så å finne ut at de lever og så må drepe dem ved å stikke fingeren opp rumpa dems
- at man går seg vill i jungelen, finner siviliasjonen for så å finne ut at det er et japansk crazy talkshow
- at du bor i et bur
- at hele skolen blir høye på mushroom ved en feiltagelse i en rett i kantina

Jeg er så lei av å være syk nå. Nå har jeg vært syk for et par år fremover syns jeg. Akk,feberen tar meg igjen. Natta,for de som får sove!

4 kommentarer:

Mari veit du! sa...

Jeg drømte at jeg lå i den DOBLE DOBBELSENGA til en gutt i klassen, og siden jeg var så lur at jeg dro på skolen, satt jeg helt i feberfantasier og ropte dette forran hele almen og påbygg (jaja, vi er ikke så stor skole da) for å fortelle ham det. Og læreren, hun glemte jeg. Og hun sa:
"Veldig interessant Mari, men nå kan du også lese oppgaven."

Det var veldig interessant der og da.

Mari igjen sa...

Det siste var ikke en drøm altså, bare det med dobbeltsenga, og skal jeg være ærlig tror jeg ikke det var en drøm heller. Ikke det at det skjedde, men jeg kan ikke huske å ha drømt det lenger.

:)

Dette ble rart.

rødtoppen sa...

haha,akk du :) Nå har jeg bestemt meg for å være frisk i hvertfall! gidder ikke dette mer, der gikk siste penicillinpilla fra penicillinbrettet også.. gidder ikke mer,ha! og å dra på skolen er ikke bra har jeg nå lært, man blir liksom ikke frisk og får bare høre at man "ser jævlig ut", og fremføringer med feber.. åhoi! skal love deg det ikke er noe bra! nei,natta <3

Eirin sa...

Det verste med feberdrømmer er at jeg alltid våkner og tror at det var virkelig veeeldig lenge etterpå. Forvirrende. Har heldigvis aldri drømt at jeg måtte stikke fengrene i fiskerumper... GOD BEDRING!