tirsdag 20. oktober 2009

SYK!

Åheite,nå har jeg vært syk for lenge. Det SUGER! Hele helgen ble brukt på å ligge med hode langt under puta med smerter i hele hodet. Bihulebetennelse er VONDT! Og ikke bare nok med at jeg bruker tiden min på å være syk. Jeg gikk glipp av 2 forestillinger i helgen hvor jeg skulle danse, og som jeg hadde gledet meg en god stund til nå. I dag hadde jeg gledet meg til å komme tilbake til skolen, men halvveis til bussholdeplassen måtte jeg bare innse at når man går å svetter i minusgrader, da er man ikke frisk!
Så her sitter jeg da, med fortsatt feber og gørr. Men, I morgen da er jeg frisk! Det skal den jævla penicillinen sørge for i hvertfall!

Og fun fact? Visste du at man ser helt jævlig ut når man har bihulebetennelse? At man faktisk kan se det på deg at du har tette bihuler som bare lager et eneste stort helvete? Åjoda!

Klage sa du? Eh hehe.

1 kommentar:

eirinsurr sa...

oi huff da... Stapp i deg den penicillinen du, har begynt å savne lunchdatene våre..