torsdag 15. oktober 2009

klage?

Akk,jeg burde blitt en flinkere blogger. Men, sannheten er at jeg har virkelig ikke så mye å blogge om lenger. Før blogget jeg liksom om livet i Kongsberg, klaget og sutra over hvor mye jeg angret på å flytte til et nytt sted, gå på ny skole og ikke/aldri se vennene mine. Nå bor jeg hjemme, stortrives med det, går på en skole jeg stortrives på og får se vennene mine når jeg vil. Og er det noe jeg er flink til.. ja,så er det å klage! Men, nå føler jeg at jeg ikke har noe å klage på.. altså = null blogging!

Anywho, jeg har jo mye å blogge om da. F. eks nå så har jeg bihulebetennelse og en innmari vond hals. Litt surr sånn ellers.. Klageklage!

MEN!

Det var den klagingen. Gidder ikke klage. For, nå sitter jeg med et norskprosjekt som skal fremføres i morgen. En oppgave jeg faktisk liker. I morgen skal jeg på jentemiddag med jentene i klassen. Til helgen skal jeg ha danseforestilling, ut å feire 18 års dagen min med familien (jeg fylte 18 for 1 og en halv måned siden,men hey ho!). Høsten er deilig, kald.. men,deilig! Vennene er fine, Norge er et fint land å bo i, grey's anatomy går på TV og jeg og mamma vant kake på butikken i dag.

Akk,livet er bra.. !

2 kommentarer:

eirinsurr sa...

haha, du er meg ein fin ein. Men hvordan i huleste vinner man kake på butikken?

jeg har btw, flytta til blogspot :)

Mari sa...

Jeg synes det er koslieg å høre om at du har det bra jeg :D