tirsdag 20. oktober 2009

CISV promo week

Denne uken er CISV sin promo week, altså CISV blir promotert hele verden over av de fleste CISV medlemmer. Et initiativ startet av CISV Israel som egentlig hadde tenkt til å få flere medlemmer til CISV Israel, men siden resten av verden har hengt seg på ser jeg nå på mini feeden min på facebook flere forskjellige CISV venner med CISV bilde som profil bilde og "I am a member og CISV" på statusen. Jeg syns det er kjempegøy å se alle disse CISV logoene overalt. Det er jo for det meste bare på facebook denne promoteringen skjer, og jeg vet ikke om det er noe offisiell promotering, men morsomt er det! Og,jeg håper vi får flere medlemmer av det.

Her er i hvertfall en promo film. Veldig gammel, men akk jeg fant ingen andre og man får jo et innblikk i hva CISV er med denne. I hvertfall en organisasjon jeg er veldig glad i :)

Ingen kommentarer: