mandag 5. oktober 2009

hei høst!

Ah,høstferien var fin! Først NEO med glade CISV folk, så Gøteborg med Mari som jeg er så glad i! Også avsluttet jeg hele fine ferien med en helg alene hjemme, med venner og vin. Åh,ferie er fint. Men, nå er det tilbake til skolen. Og, nå må jeg virkelig ta meg sammen, for jeg ser at min festing og drikking virkelig går over karakterene nå.. og det er ikke bra ettersom jeg faktisk har funnet ut hva jeg vil her i verden, og hvis jeg vil det jeg vil så må jeg bare ta meg sammen og komme på riktig spor. For jeg vil bli diplomat, ja jeg vil studere international relations og med mine karakterer og med min "åååh,ferie og festing wiii wiii wiii" må det skjerpes hos frk. moshuus for at hun skal bli det hun skal bli!
Men,ferien var virkelig fin. Og,det skjer mye fint i livet akkurat nå. Venner, CISV, reising,danseforestilling og masse gøyalt! Til helgen skal jeg på FNs barnehøring med CISV, vi skal jobbe med FNs ekspertkomité for barn og ungdom med å dele erfaringer fra hvordan det er å vokse opp i Norge. Tror det blir bra.

Og,Gøteborg var kjempebra! Det var så innmari kos å reise med Mari. Vi koste oss masse med random byvandring,caféer,restauranter,svensker og festing på "avenyen". Haha. Også traff jeg Lisa og Sofia fra seminarleiren min i Ecuador, og det var innmari bra! Det var rart å se dem utenfor leiren, hjemme i Skandinavia milevis fra Ecuador, men så utrolig fint! Ellers var Gøteborg gøy, fint og innmari kos! Nå sitter jeg og planlegger Englandstur til vinterferien med min engelske venninne Sarah, hun er alene hjemme akkurat den uken jeg har vinterferie så nå bare håper jeg at jeg får kommet meg over til London og byen jeg bodde 4 år i.

Ah, lekser og skole! Men,lipstick jungle er på.. Akk,jeg begynner jo 11 i morgen.

2 kommentarer:

Eirin sa...

Jaa, studer International relations med meg i England.

Mari veit du! sa...

Kristina, jeg er glad i deg og! :)

...forresten er jeg gjerne med til London og ;)