søndag 25. oktober 2009

nattaklemmm

For en kjedlig uke, sovesovesoveknaskepenicillinsovesovesove. Helgen har jo vært enda bedre, sovesovesove og brooke knows best marathon på TVn. Jeg hater å være syk.. hvorfor? Jeg har gått glipp av
- OD ting, internasjonal dag, OD stand og masse planlegging
- 2 danseforestillinger
- jentekveld
- maskeradebursdag
- donkeyboykonsert
- hisorieprøve (hehheheh)
- møte en god venn jeg aldri ser lenger (hint,hun har blondt år er 100 år eldre enn meg og liker england)
- og jeg fikk ikke hoppet på min gode venn mercy som fylte 18 år på fredag

Og trynet mitt har hovna opp, lekkert? OHYES.
Den kommende uken skal bli bra, jeg skal bli frisk og jeg skal være opptatt hele tiden..

Akkurat i dag har jeg lengtet ekstra mye tilbake til tiden min i Ecuador. Det var liksom bare en eneste herlig måned hvor virkeligheten var langt vekk og jeg kunne bare gjøre hva jeg ville. Det var en slitsom måned også, mange nye inntrykk, mange nye mennesker, mange uenigheter og en del farlige stunder. Men, det var en fin tid og jeg lengter tilbake hver dag.



Wanna go back..

4 kommentarer:

Eirin sa...

rude!

rødtoppen sa...

jeg visste du skjønte jeg mente deg :) og det var ikke ment som rude!

Eirin sa...

Jeg liker England, sant. Jeg er 100 år eldre enn deg, deet er sant. Men at jeg er blond, OMFG!

rødtoppen sa...

HÆÆ?? Er du egentlig brunette?